FNM Marine Diesel Engines. Μάρκος Τζωρτζίνης

E-mail Εκτύπωση PDF

HPEP 170

HPEP170Καμπύλες Απόδοσης - Κατανάλωσηςfnm-marine-diesel


Απολαυστικός, αποδοτικός & καθαρός

Ανάλογα με το σκάφος, ο νέος κινητήρας HPEP 170, με τη σημαντική αναλογία δύναμης-βάρους του, μπορεί να είναι πραγματικό μέσο διασκέδασης.

Ο HPEP 170 είναι ένας  πετρελαιοκινητήρας που προσαρμόζετε σε πόδια Bravo Ι, Bravo ΙΙΙ και Volvo 280 - 290, επίσης διατίθεται και πλήρες με πόδια Bravo Ι, Bravo ΙΙΙ, έχει σχεδιαστεί ειδικά με στόχο την απόδοση, και είναι εξίσου ικανός με τις μηχανές βενζίνης ισοδύναμου μεγέθους και παρέχει άριστη οικονομία καυσίμων.

Αυτός ο νέος κινητήρας, ακριβώς όπως όλοι οι FNM πετρελαιοκινητήρες παρέχει τέλειο ταξίδι, ουσιαστικά χωρίς καπνό και θόρυβο.

Ιδανικός για ταχύπλοα σκάφη & RIBs

Απολαύστε το ταξίδι σας στην θάλασσα με έναν από τους πετρελαιοκινητήρες FNM, τον HPEP 170 είναι βασισμένος στο πρότυπο της τετρακύλινδρης μηχανής  turbodiesel 1.9.

Είναι τελευταίας τεχνολογίας Multijet. Ο κινητήρας HPEP 170 θα σας δώσει 170 πραγματικούς ίππους.

Χάρη στα χαρακτηριστικά τους, ελαφροί, γρήγοροι, οικονομικοί, αξιόπιστοι, οι πετρελαιοκινητήρες FNM έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής. Ο 170, είναι διαθέσιμος και για διπλή εγκατάσταση.

Η τέλεια λύση

Σε μια κοινωνία όπου οι πελάτες μας απαιτούν την τέλεια λύση "περισσότερη αποδοτικότητα, περισσότερη διάρκεια, περισσότερη αξιοπιστία" και πού αφ' ετέρου ο κόσμος και η απαιτήσεις περιβάλλοντος λιγότερες "λιγότερες εκπομπές, λιγότερη ρύπανση, λιγότερα απόβλητα" ο HPEP 170 φαίνετε να είναι η τέλεια λύση για όλες τις ανάγκες και τις προσδοκίες.

Στην πραγματικότητα, εκείνοι που αγοράζουν τον HPEP 170 θα απολαύσουν την καθαρή και χωρίς προβλήματα απόδοση για πολλά χρόνια, χάρη στον σύγχρονο σχεδιασμό, και τις τελευταίας τεχνολογίας εφαρμογές.

Κατασκευή ακριβείας & ποιοτικός έλεγχος

Ένας πολύ αυστηρά ποιοτικός έλεγχος λαμβάνεται μέσω των εξαιρετικής ακρίβειας τρισδιάστατων μετρήσεων και της επικυρωμένης τελικής δοκιμής.

Το μέγεθος και το βάρος είναι σημαντικοί παράγοντες, η αγορά του HPEP 170 θα είναι η σωστή απόφαση.

Αυτή η αξιόπιστη και οικονομική πηγή ενέργειας θα βεβαιώσει τους ιδιοκτήτες της, χρόνο με το χρόνο, ότι έχουν κάνει μια καλή επένδυση στην αξία και την ποιότητα.

Εκτός των ανωτέρω προσφέρεται παγκόσμια εγγύηση από την Cummins Mercruiser  για όλα τα πόδια , Bravo Ι  Βravo III που συνοδεύονται μαζί με τις μηχανές Fnm.

Απίστευτη επιτάχυνση & ακριβής ανταπόκριση του χειριστηρίου.

Κανένας δεν έχει έρθει τόσο κοντά στο πάθος των μηχανών FNM για την ταχύτητα, γιατί κανένας άλλος δεν δεσμεύτηκε για δύναμη και καινοτομία.

Ο κινητήρας HPEP 170, ενσωματώνει την ποιο πρόσφατη τεχνολογία για να καταστήσει καλύτερη ακόμα τη γρηγορότερη δύναμη στη θάλασσα.

Λόγο της σημαντικής ροπής, ο HPEP 170 συναρπάζει με την επιτάχυνση και την ακριβή ανταπόκριση στο χειριστήριο.

Ο πετρελαιοκινητήρας αυτός είναι ο ποιο οικονομικός στην κατανάλωση στην κατηγορία του.

Η τελευταία  τεχνολογία και τα προηγμένα υλικά τον κάνουν 30% οικονομικότερο από άλλες μηχανές της ίδιας δύναμης.

Είναι εντελώς αθόρυβος χωρίς να καπνίζει και ανταποκρίνεται σε όλα τα πρότυπα εκπομπής  ρύπων.

Διάρκεια & αξιοπιστία

Μερικά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που επιλέχτηκαν για να μην διαβρώνουν τα μέταλλα του κινητήρα, περιλαμβάνουν το κλειστό κύκλωμα νερού, την χρήση ανοδίων σε όλα τα τμήματα αλουμινίου, και την καινοτόμο διαδικασία βαφής.

Τύπος Μηχανής

HPEP 170

Μέγιστη ισχύς στο στροφαλοφόρο άξονα

125 kW (170 HP) στις 4000 στροφές/λεπτό

Μέγιστη δύναμη στήν προπέλα

118,7 kW (161 HP) στις 4000 στροφές/λεπτό

Μέγιστη ροπή

370 NM @ 2200 στροφές/λεπτό

Συνολικός κυβισμός

1.910 c.c.

Αριθμός κυλίνδρων

4  σε σειρά

Bore/stroke

82 X 90.4 χιλ

Αναλογία συμπίεσης

18:1

Καύση

Αμεσος ψεκασμός

Tύπος

Turbodiesel Intercooled

Καθαρό  βάρος

310 κιλά (με το πόδι)

Σύστημα ψύξης

Διπλό κύκλωμα νερού

Ηλεκτρικό σύστημα

Ηλεκτρονικό σύστημα Bosch

Στάνταρ εξοπλισμός

- Πόδι BRAVO Ι η BRAVO ΙΙΙ (αναλογία μείωσης 1,65:1)

- Transom

- Ηλεκτρικό τρίμ

- Μπουτόν ρύθμισης τρίμ

- Κουτί λαδιού SAE 5

- Μίζα 2,1 kW/12Volts

- Δυναμό 14V/105 Amp με ενσωματωμένο αυτόματο ρυθμιστή

- Αντλία διανομής καυσίμων τύπου BOSCH VE

- Φίλτρα πετρελαίου και λαδιού

- Βαλβίδες θερμοκρασίας λαδιού

- Μπρούτζινη αντλία θαλασσινού νερού

- Αντικραδασμικές βάσεις μηχανής

- Βαλβίδες θερμοκρασίας γλυκού νερού

- Όργανα με καλώδιο 6 μέτρα και σύστημα ειδοποίησης με βομβητή

- Υδρόψυκτη πολλαπλή εξάτμισης

- Υδραυλικό τιμόνι Mercruiser με την υδραυλική αντλία

- Χειροκίνητη αντλία αλλαγής λαδιών

- Νεροπαγίδα Racor 500

Προαιρετικός εξοπλισμός

- Κιτ για την εσωτερική θέρμανση του σκάφους

- Προπέλες και τα παρελκόμενά τους για τα πόδια Bravo

- Χειριστήριο μονό

- Χειριστήριο διπλό για διπλή εγκατάσταση

- Υδραυλικό τιμόνι Vetus για ενιαία εγκατάσταση μηχανών

- Υδραυλικό τιμόνι Vetus για διπλή εγκατάσταση

- Έξτρα υδραυλική αντλία

- Υδραυλικό τιμόνι τύπου Mercruiser

- Μπάρα ζεύξης για τη διπλή εγκατάσταση

- Βοηθητική τροχαλία

- Επέκταση καλωδίων για τα όργανα

- Ηλεκτρική βαλβίδα διακοπής

Διαθέσιμα όργανα ελέγχου

Τα όργανα ελέγχου είναι διαθέσιμα σε πάνελ όπως στην παραπάνω εικόνα η και ξεχωριστά για τοποθέτηση σε δικό σας πάνελ.

Στα όργανα ελέγχου συμπεριλαμβάνονται:

- Στροφόμετρο με ωρόμετρο

- Όργανο θερμοκρασίας νερού

- Όργανο πίεσης λαδιού

- Βολτόμετρο

- Βομβητής για (υψηλή θερμοκρασία, χαμηλή πίεση λαδιών και πεσμένη μπαταρία)

- Φωτισμός οργάνων

- Ενδεικτικά προθέρμανσης

- Διακόπτης με τα κλειδιά

Σημείωση:  Όλα τα πρότυπα και οι προδιαγραφές υπόκεινται σε αλλαγή χωρίς προειδοποίηση.

Οι  μηχανές που παρουσιάζονται μπορεί να έχουν  προαιρετικό εξοπλισμό και εξαρτήματα.

[ Αρχή ]